Pages

#június

2017. június 30., péntek

Az a hónap volt, amikor rávetettem magamat a Bookdepositoryra. Csak felmentem nézelődni, és pár könyv csak úgy beleugrált a virtuális kosaramba, aztán megrendelődtek teljesen észrevétlenül. Fogalmam sincs, hogy történhetett. 
Legalábbis valami ilyesmit próbáltam beadni a férjemnek, amikor egymás után érkeztek a csomagok. 
Spoiler: nem vette be.


Katherine Woodfine: The Clockwork Sparrow - jelenleg most amúgy ezt olvasom, és irtó jó. Csak mondom. Igazából valami kis egyszerűre, valami jópofára vágytam, és elkezdtem nézelődni a middle grade (kábé a 8-12 éves kort foglalja magában) szekcióban. Ott jött velem szembe ez a csodaszépséges borítós könyv. Krimi, kalapok és bonbonok - hát mi kellhet még a boldogsághoz? Lecsekkoltam azért gyors Goodreadsen, egész jókat írtak róla.

Robin Stevens: Murder Most Unladylike - szóval mikor a fenti könyvet lecsekkoltam Goodreadsen, feljött ez a könyv is mint hasonló történet, valamennyivel magasabb pontszámmal. Mivel nagyon tetszett a címe, gondoltam, elolvasom a fülszövegét is, és kicsit emlékeztetett a Paróka az ablakban című regényre, amit eléggé szerettem. Hosszas hezitálás után, hogy végül melyik könyvet válasszam - ezt vagy Woodfine regényét - , úgy döntöttem, mindkettőre égető szükségem van.

Fredrik Backman: A hazavezető út minden reggel egyre hosszabb - azt hiszem, kábé ezt az egy könyvet vártam egyedül a Könyvhéten. Egyszerűen kellett a Backman-gyűjteményembe. Már csak egy nyugodt délutánt kéne találnom, hogy elolvashassam egy ültő helyemben. Szeretnék rá időt szánni - olyat, ami lehetőleg közönségmentes. Mert hát mit is tagadjam, tutira sírás lesz a vége... 

Jasper Fforde: The Last Dragonslayer - aztán egy ismerősömmel való beszélgetés során felmerült Jasper Fforde neve, és hogy miért is annyira zseniális. Következmény: aznap este olvasgattam utána a neten és majdnem hogy sírtam a Thursday Next sorozat folytatásai után. Aztán felmentem a Bookdepóra, és megrendeltem ezt a könyvét, ami nem Thursday Nextes. 
De elég jónak tűnik amúgy. 

Paula Hawkins: A víz mélyén - oké, néha engem is megérinthet a hype szele meg ilyenek. A lány a vonatont nem olvastam meg nem is igazán érdekelt eddig se, de ez az újabb regénye valamiért felcsigázta az érdeklődésemet a fülszövegével. Meg hogy mindenhol szembejött velem, és a boltban is ezt hallgattam nem tudom hány héten keresztül minden oké, nem minden vásárlótól, hogy megvan-e nekünk ez a könyv. Úgyhogy úgy éreztem, muszáj levadásznom magamnak egyet. A vevők érdekében, tudjátok. 

Nicola Yoon: Everything, Everything - egy vevőnk rendelte meg tőlünk két héttel ezelőtt ezt a könyvet, ami engem eddig valahogy elkerült. Ha nem láttam volna a borítón a "Read it before you see the film" feliratot, foggggggalmam nem lett volna, hogy ebből lesz film majd. Persze, aztán felvilágosítottak a kedves diákmunkásaink, hogy mennyire nem vagyok képben néha.... De mindegy is, a megfilmesítések annyira nem szoktak felcsigázni. Viszont aztán belelapoztam a könyvbe és elolvastam pár bekezdést, és nagyon cukiságosnak találtam. Nem annyira szokványos young adult könyvnek. Gondoltam, magamnak is angolul fogom berendelni, mert ha aztán kiderül, hogy mégse jó, legalább nem mennek kárba a rászánt óráim - addig is angolozok. Végül unokahúgom vette meg nekem - szóval, ez nem is igazi beszerzés, nem? 

A többiek júniusa:

6 megjegyzés:

Amadea írta...

Ó, ez nem is olyan sok!:)
A Thursday Next nekem is nagy szívfájdalmam - ha van rétegkönyv, akkor ez a sorozat tuti az.
Rosszul emlékszem, hogy az adott havi olvasásokról is szoktál írni (igen, lusta vagyok megnézni)? Ha nem, leírod, miket olvastál?

Ui.: Én a bőrápoló cuccokkal szoktam így járni. Csak úgy... megrendelődnek maguktól, nem is értem ezt. De ne mondd el senkinek.;)

PuPilla írta...

Haha, vajon hogyhogy nem vette be a férjed a kis mesét? :D Ilyenkor még pláne rosszul jön, hogy egyenként küldi a bookdepo a könyveket, mert csak azt látja még egy, még egy... :D

Nagyon jók ezek az angol szerzemények. A Murder Most Unladylike-kal én is szemeztem már egyszer. :) Veszélyes a goodreadsen is nézelődni, mert feldob hasonlókat, és hát akkor annyi, már rendeled azt is... :D
Sisternél láttam az Everything, Everything trailerét, előtte én se tudtam sokat erről a könyvről, de a trailer alapján tényleg érdekes a történet, én is el akarom olvasni, és a film is tetszik, majd megnézem utána.

Nita írta...

Az Everything, everything trailere nem fogott meg annyira, de Sister olyan jókat írt a könyvről, hogy nekem is felkerült az érdekel listára. :)
A Bookdepository pedig nagyooon veszélyes hely! :D

Heloise írta...

@Amadea: Tényleg nem vészesen sok, de a szokásos háromhoz képest igen :) Oké, májusban nem vettem könyvet, szóval átlagban ugyanannyira jön ki :D
Thursday Next... ó, ne is mondd... szörnyű. Pedig külföldön annyira megy, nem értem, itthon miért nem.
Szoktam amúgy :) késő este írtam nagyon ezt a bejegyzést, aztán ez tényleg lemaradt :D fel se tűnt nekem :D Nem igazán haladtam most jól az olvasásokkal, annyi minden történt júniusban - jók is, rosszak is. Aztán kábé csak hónap közepétől volt kedvem könyvet venni a kezembe. Volt az Erzsébet királynés életrajz, A gólem és a dzsinn meg elolvastam még a Hyggét is az ebédszüneteimben :D Jók ezek az ebédszünetek, csak kár hogy rövidek :D
u.i. Oké, köztünk marad ;) :D Veszélyes helyek ezek az online boltok... :D

PuPilla: Igen, a Bookdepo tényleg egy vesztőhely nekem is, órákon keresztül képes vagyok elveszni benne. Kéne egy lemeríthetetlen bankkártya is!
Jaj, de hallod, még annyi mindent láttam meg került a kívánságlistámra. Mázli, hogy ennyivel sikerült távozni :D

Nita: még a trailerjét nem is láttam azóta sem, de majd rákeresek most már. Igazából tényleg jó kis könyvnek tűnik - legalábbis amennyire belapoztam meg beleolvasgattam. Szerintem jó lesz :)

Amadea írta...

A Thursday Next humora valahogy nem megy át sok embernél, meg túlzsúfoltnak tartják a cselekményt, még az avatottabb olvasók körében sincs nagy sikere.:/

Heloise írta...

@Amadea: Hogy Anne Shirley-t idézzem: A tragédia élő szobra leszek, ha erre gondolok!
A közvetlen környezetemben amúgy én mindig próbálom promózni ezt a sorozatot :D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS