Pages

Könyvhangulat

2012. április 12., csütörtök

Újra bizonyosságot nyert, hogy a könyvek iszonyatosan képesek befolyásolni a hangulatomat. Tegnap ugyanis volt annyi időm, hogy öt órán keresztül, vagy lehet volt az hat is, folyamatosan olvastam Allende Kísértetház című regényét, ami bár tök jó, és tetszik, de a hangulata annyira rám telepedett, hogy szinte fojtogatott. Mikor becsuktam a könyvet, olyan frusztrált voltam, hogy szinte fel tudtam volna robbanni, és úgy éreztem most rögtön ki kell mennem a friss, hűvös levegőre, hogy lehűtsem magam. Igazából nem tudom megmagyarázni miért éreztem így magam az olvasás alatt és után... nem tudom. Ezt majd ki kell analizálnom magamban.

Különben jó könyv. :-)


(kép csak illusztráció! Forrása: http://warm-morning.tumblr.com/post/20516909504 )

Bár azt hiszem, ha befejeztem, sürgősen találkoznom kell Stephanie Plummal újfent. Itt már csak ő segíthet...

5 megjegyzés:

Amadea írta...

Ennyire nyomasztó, vagy csak erős az atmoszférája?

Heloise írta...

@Amadea : Pfúh, hát a vége nyomasztó volt számomra. (tegnap végül elolvastam az egészet)
A többi részére inkább azt mondanám, hogy az atmoszférája ennyire erős.

Diamant írta...

Nem is vettem észre, hogy végre újra megjelent... Ez kell nekem!!:)) Meg az Éjszakai cirkusz is... mi lesz így velem?:D

Amadea írta...

Heloise: az igen, jól behepetelted:)

Diamant: és Allendének új könyve is jelent meg, a Távoli sziget;)

Heloise írta...

@Diamant : Bizony, és gyönyörűséges a borítója *.* meg persze, maga a könyv is nagyon jó - annak ellenére, hogy egyhuzamban olvasva úgy éreztem, hogy fojtogat.
Ó, az Éjszakai cirkusszal én még nagyon vacillálok :-D

@Amadea : Ühüm, durván két nap alatt fogyasztottam el. :-) De ezt igazából így jó olvasni, mert ha 20-30 oldalanként leteszi az ember, akkor nehéz megint visszarázódni.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS