Pages

Az első díjam

2010. február 3., szerda

Hát, nem is tudom mit mondjak! Én teljesen meghatódtam, ugyanis még sosem kaptam semmilyen díjat se a blogomra, és igazából nem is reménykedtem ilyesmiben. A díjért Sisternek tartozom köszönettel.


Akkor lássuk a játékszabályokat:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.

2. A logót ki kell tennem a blogomba.

3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.

6. Be kell linkelnem õket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Hát, akkor írjak magamról 7 dolgot...
1. Éppen most olyan keresem az utam fázisban vagyok, így ez a blogdolog nagyon jól jött, mert sikeresen eltereli a figyelmem mindenféle felesleges agyalgatástól, amik csak az idegeimet készítenék ki. Úgyhogy most jól vagyok, köszönöm.

2. Nagy vágyam, hogy egyszer legyen annyi pénzem, hogy körbeutazhassam a világot, és megnézhessek mindenféle csuda dolgot, megismerkedhessek a különböző kultúrákkal, és lássak sok szépet. De persze a Bridge -dzsel és Zenkával tervezett irodalmi körút is ott lebeg a vágyaim között.

3. Ha nem olvasok, akkor szívesen kirándulok, festek (óh, de ez igazán amatőr szinten), írogatok ( a hangsúly a képzőn van, és ezt szintén amatőr szinten művelem) és táncolok: legyen az klasszikus, latin vagy bármi más.

4. Az irodalom mellett a történelem a másik nagy szerelmem, ami sajnos valahogy kimaradt az egyetemi tanulmányaimból, de ettől függetlenül szívesen forgatok ilyen könyveket (még tömény tanulmányokat is), és ha tehetem bejárok az egyetemen ilyen témájú előadásokra.

5. Sokszor hiszem, hogy rossz korba születtem. Valahogy a mai világból kiveszett a romantika és túl erőteljes a realista látásmód. Szívesen éltem volna az 1800-as, 1700-as években: a mondák, a bálok, a szép ruhák és a lovashintók korában. Imádom ezt a milliőt, így az ilyen témájú könyvekkel könnyen le lehet venni a lábamról.

6. Súlyos könyvgyűjtő mániában szenvedek, azt hiszem krónikus és gyógyíthatatlan. Ezt nem igazán szeretném továbbfűzni, a legtöbb könyvmoly úgyis vágja mi ez. Aki meg nem, annak hiába magyaráznám, úgy se értené meg...

7. Nehezen írok magamról, főleg hét pontban.

És a hét bloggertársam, aki megkapja tőlem (igazából sokkal több jelöltem lenne, de a szabály az szabály):

Zenka
Bridge
Pupilla
Joey
Amadea
Nima
Szeee

9 megjegyzés:

Amadea írta...

Óh köszönöm *pirul* Este postolásra kerül.

Rose C. Saralyn írta...

Sya!
Megérdemled és a blogod is a díjat, hidd el :D Örülök, hogy én adhatok először neked ilyet :D Remélem, az irodalmi körút vágyadat egyszer sikeresen végrehajtod vagy a világkörülit :D
Sya!

Tara Nima írta...

olyan aranyosak ezek az örülések ezeknek a díjaknak.:)
én is köszönöm szépen, posztolom is.

BridgeOlvas írta...

Heloise, először is gratulálok a díjhoz, nagyon megérdemled! Szuper a blogod, igazán szeretem olvasni.

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál, nagyon kedves, én is kirakom és továbbadom majd! *pirul*

szeee írta...

köszönöm szépen a díjat. Én most ebben nem tudok együttműködni, bocsánat mindenkitől.

Joeymano írta...

Köszi Heloise a díjat. :)
Néha én is úgy érzem, 100-200 évvel később születtem, mint kellett volna... :D

BridgeOlvas írta...

Heloise drága, nálam is van valami, amit Neked szántam! ;-)

Zenka írta...

Szia Heloise! Köszönöm szépen, én is gondoltam Rád, kukkants be hozzám pár könyv között!

Heloise írta...

Nagyon szívesen mindenkinek :-) hisz' mind megérdemeltétek! :-)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS