Pages

Metamorphosis

2012. július 24., kedd

... de csak egy kicsit. Mert úgy döntöttem, megérett az idő, hogy kicsit átalakuljon a kuckóm. Közel két éven keresztül színes, vidám virágoskertben osztottam meg a gondolataimat az olvasmányaimról - élveztem, szerettem ott lenni, de már régóta érlelődött bennem, hogy le kell cserélnem. Persze a vidámság továbbra is megmarad, de most inkább behúzódom a szalonba, ahol körbevesznek a könyvespolcok, és bármikor behúzhatom a függönyt, ha túl sok a napsütésből... és télen még ráadásul be is gyújthatok!
Kell még rajta alakítgatni itt-ott (pl. a linklistánál nem mindenkinek a jó linkje van bent stb.), ezeket még a héten-jövő héten megcsinálom. De alapvetően szerintem marad ez a kinézet. Egy darabig biztosan.

És hát persze a lényeg, hogy továbbra is szeretettel várok mindenkit! :-)

Üdvözöl Titeket,
Heloise

7 megjegyzés:

Bridge írta...

Nagyon szép lett!

Tara Nima írta...

szép ez a sablon, jobban illik hozzád, mint a másik.:)

Ilweran írta...

Hű, de gyönyörű :) Kifinomult és nőies, tényleg illik hozzád!

Nita írta...

Gyönyörű ez a sablon!! :)

patricia írta...

hú, elsőre fura volt, de így jobban megszokva szépséges :))

Diamant írta...

Nagyon gyönyörű lett!!*.*

Heloise írta...

De jó, úúúúgy örülök, hogy tetszik Nektek meg hozzám illőnek találjátok :-) Most teljesen feldobtátok a napom, köszi mindenkinek!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS