Pages

Örvendezés a könyvkupac felett

2012. július 23., hétfő

Pár nappal ezelőtt mélységes meggyőződéssel közöltem párommal, hogy ez az Európa akció mindig gondosan kiszaglássza anyagi helyzetünket, mielőtt orvul lecsapna rám, a mit sem sejtő könyvmolyra. Persze, ő csak mosolygott ezen - én pedig ekkor kezdtem el összeesküvés elméleteket gyártani, hogy ez nem csupán a véletlen műve lehet... de aztán pár óra múlva, még jobban belemelegedve a különböző konteókba, már Hitler-klónokról, gabonakörökről meg a kereszteslovagokról hadováltam. És ekkor megint rájöttem, hogy milyen könnyű elterelni a figyelmemet....




Később feledve a roppantul izgalmas, de roppant mód elrugaszkodott elméleteimet, biztos voltam benne, hogy ismét zsákmány nélkül maradok. De a képen levő tisztességes méretekkel rendelkező könyvkupac a tanúm rá, hogy mégsem így történt. Hurrá, megtört az átok! A világ legeslegjobb majdnem-férje ugyanis végül rábólintott a rendelés gomb megnyomására, és én abban a boldog tudatban hajthattam álomra fejecskémet, hogy ha nem is a szó szoros értelmében fosztogattam, de azért mégis éltem az akció lehetőségével. És a rendelésem megérkezésének napján még két csomag is befutott hozzám, így a gyönyörűségtől és boldogságtól elvakultan, hangos kurjongatások és "subisubidúú"-k énekelgetése közben elhatároztam, hogy eme jeles napnak emléket állítok. Hát, íme.

THE END


Ó, minő szörnyű dolog! Borzalmasan gyakorlatlan vagyok a beszerzős posztok írásában, így a felsorolás lemaradt. A Napok romjai, a Tölgyfa a dombtetőn és a két Woolf nagyon kedves ajándékok voltak (nagyon szépen köszönöm még egyszer mindenkinek!). A Jane Austen élete és a Tíz kicsi néger az Európa akció kifosztására tett kísérletem eredménye, a Yeats halott pedig a jelenleg futó Alexandra nyári akciójából lett túszul ejtve.
Nem is tudom hirtelen, hogy melyikkel kezdjem... :-)


(a bejegyzésben található kép pedig saját)

6 megjegyzés:

Zizz írta...

Kedvelem az ilyen bejegyzéseket, akárki írja, olyan személyes, és kicsit közelebb érzi magát az olvasó is a bloggerhez. Te pedig amúgy is atmoszféra teremtő személyiség vagy, azok alapján, ahogy megismertelek. Szóval még több ilyen posztot! :)

Bridge írta...

És most légy szíves, magyarázd meg lassan, hogy én is értsem, mi ez a konteós izé? :o) Más máshol is olvastam, de nem vágom. ^^

Heloise írta...

@Shaphirella: Igenis, értettem! :-) Bár mostanában nem nagyon vannak ilyen havi könyvkupacaim. Ebben az évben rém kevés könyvet vettem.

@Bridge: akkor most ezt lassan gépelem, hogy biztos megértsd (:-D) szóval, ez - szerintem - a "konspirációs teóriák" rövidítése. Én legalábbis így használom. ( És most észrevettem, hogy van egy felesleges szóismétlésem a posztban, szval azt mindjárt javítom.)

Bridge írta...

Ahha! Köszönöm szépen, hogy felhomályosítottál. :o)

Abigail Philip írta...

Kezd a Tölgyfa a dombtetőnnel! :) Nem mintha önző szándékkal javasolnám, hogy utána én is elolvashassam... Csak egy tipp ;)

Heloise írta...

@Abigail : ó, micsoda fondorlatos sugallat ;-)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS